De handigste pakketkluis
De handigste pakketkluis

Veelgestelde vragen

Montage
Kan de Homelocker aan de muur of aan de grond gemonteerd worden?
Ja, beide is mogelijk. De Homelocker bevat twee vleugels aan de achterkant waardoor het mogelijk is om deze aan de muur te monteren. Voor een bevestiging aan de grond, beschikt onze Homelocker over speciale bevestigingspunten. U krijgt ook bouten meegestuurd om ze aan de grond of aan de muur vast te maken.
Bestellen
Kan ik ook zakelijk bestellen?
Ja, dat is mogelijk. U dient een product te selecteren en door te gaan naar afrekenen. U kunt uw zakelijke gegevens bij de factuurgegevens invullen.
Krijg ik een bevestiging na het bestellen?
U krijgt na het bestellen van ons automatisch een bevestigingsmail dat uw bestelling
binnen is gekomen samen met het bijbehorende bestelnummer.

Mocht u toch problemen ervaren tijdens het plaatsen van een bestelling, dan adviseren wij u cookies
in uw browser te verwijderen of op een ander apparaat te bestellen. Mocht dat ook niet lukken, dan
kunt u ons een mail sturen naar [email protected]. Het bedrag op de factuur kunt u vervolgens per bank overmaken.

Heeft u nog vragen? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Kan ik ook onderdelen bestellen?
Dat is mogelijk. U kunt een mail opstellen met het gewenste onderdeel en uw contactgegevens.
Betalen
Met wat kan ik betalen?
U kunt uw bestelling betalen met de volgende mogelijkheden die wij ondersteunen:
iDEAL, PayPal, Credit Card, Bancontact,
Kan ik achteraf betalen?
Dat is niet mogelijk.
Bezorging
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer wij uw bestelling in ontvangst hebben mogen nemen gaan wij direct aan de slag. Het product wordt gecontroleerd en vervolgens met PostNL verzonden. Uiteraard doen wij ons best om uw nieuwe Homelocker z.s.m. geleverd te krijgen. U kunt u bestelling binnen 3 tot 5 dagen in ontvangst nemen. Uiteraard kunt u dit zelf in de gaten houden d.m.v. de Track & Trace code die u ontvangt.
Kan ik ook in het weekend of avonduren mijn Homelocker ontvangen?

De bestelling wordt geleverd van maandag tot en met zaterdag door PostNL. U kunt altijd uw zending volgen via Track & Trace.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Heeft u uw bestelling binnen 5 dagen nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mag ik zelf mijn Homelocker ophalen?
Ja dat is mogelijk. Wij zijn gevestigd in Venray (Noord Limburg). U kunt een mail versturen naar [email protected] om een afspraak te maken.
Garantie
Hoe lang heb ik garantie op mijn Homelocker?
Op de Homelockers heeft u recht op de wettelijk gestelde termijn van twee jaar garantie.
Wat valt niet onder de garantie:
• Bij ons gemeld worden buiten de garantieperiode;
• Beschadigd of defect zijn als gevolg van ondeugdelijk gebruik;
• Beschadigd of defect zijn door toedoen van externe factoren;
• Beschadigd of defect zijn door stoot- of valschade.
Mocht dit zich doen voorkomen dient u contact met ons op te nemen via [email protected]. Wij zouden u willen vragen om de schade hier te melden en ons te voorzien van informatie over de beschadiging of mankement. In geval van een zichtbare schade zouden wij u willen vragen om hier foto’s van te maken en naar ons te versturen.
Mijn bestelling is met beschadiging of een mankement aangekomen.
Gelieve zo spoedig mogelijk met onze klantenservice contact op te nemen.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het is mogelijk om uw bestelling te retourneren. U kunt een mail versturen naar [email protected] met uw bestellinggegevens. Wij zullen u dan een retourformulier toesturen.

U heeft een bedenktijd van 7 dagen en deze gaat in vanaf de dag dat u de Homelocker heeft ontvangen. U kunt uw Homelocker niet meer retour sturen nadat uw product niet meer in nieuwstaat verkeert. Ook zijn de kosten voor het retour sturen voor uw eigen rekening.
Wanneer krijg ik mijn geld terug na retourzending?
Zodra wij uw retourzending hebben mogen ontvangen zal het tussen de 6 en de 9 dagen duren voordat uw geld teruggestort op uw rekening krijgt.
Hoe weet ik dat mijn retourzending door jullie ontvangen is?
Wij zullen u een bevestigingsmail toesturen nadat wij uw retourzending hebben ontvangen.
Contact
Hoe kan ik in contact met jullie komen?
U kunt ten alle tijden contact met ons opnemen via onze e-mailservice.
Onze algemene e-mailadres is:  [email protected]. Hier kunt u voor al uw vragen, opmerkingen, suggesties bij ons terecht.
Wat zijn jullie andere contactgegevens:
Homelocker V.O.F.
Adres: De Heuvelaar 48
Postcode en plaats: 5801 GW VENRAY
KVK: 82501882

Staat uw vraag er niet tussen?

We staan voor u klaar om uw vraag te beantwoorden.
Neem per e-mail contact met ons op of gebruik het formulier op de contactpagina.

Niet zomaar een pakketbus

Mis nooit meer een pakket
Uitstekende prijs/kwaliteit
Geschikt voor 98% pakketgroottes
envelopecartmenucheckmark-circleplus-circle